onsdag 20 juli 2011

Länge sen ...

Kände att nu var det länge sen jag skrev i bloggen så nu kommer det några inlägg. Just nu befinner jag mig vid den Polska kusten. Har varit i Polen i 2 veckor nu, riktigt skönt med semester efter det sista året som var väldigt jobbigt vid vissa stunder.
Imorgon bitti stiger jag på färjan till Sverige, där väntar det mig att inreda mitt ny renoverade rum och sen blir det jobb igen. Ska foto ett bröllop i Jönköping den 6 augusti.

Mina senaste månader kort fattat :
* Jag har köpt min nya älskling Nikon D300s
* Jag och min pojkvän som jag bodde med har gått skilda vägar.
* Jag har flyttat.
* Jag har gått på penicilin 2 gånger.
    osv ...

Som ni läser så har det hänt ganska mycket. Tyvärr jobbiga saker förutom att jag har införskaffat mig min efterlängtade Nikon :).

Inga kommentarer: