torsdag 24 februari 2011

24.

4 Dagen i den nya skolan, känner mig ganska bekväm här. Imorgon blir det skola i ca 2 timmar och sen möte med skatteverket angående mitt företag (som jag snart ska öppna) klockan halv 11. Skolan skulle ha slutat klockan halv 2 för mig imorgon men jag struntar i att gå tillbaka efter mötet. Istället går jag hem och packar. Ska till min mor ihelgen. Blir till att shoppa kläder på lördag, Yeeey. Längtar så himmla mycket, är så himmla taggad på mode så det är inte sant. Det är nog för att jag har hittat min nya stil ikon, nämligen "Mickan" i solsidan. Hennes kläder i filmen är så j*kla snygga, loooooove it. Såg en as snygg klädning igår när jag och Lisa vandrade genom H&M butiken.




VILL HA :


Beiga(stavning) inte rosa                                                         Byxorna

Allting från H&M




Inga kommentarer: