söndag 12 december 2010

11 dagar och 6 timmar kvar =)

                         

Ligger hemma i soffan sjuk. Inte alls kul. Tur att jag har min älskade kisse som myser med mig här. Har städat idag och kollat på bee movie. Tyckte inte den var bra. Kollade på film och somnade i mitten , vaknar startar om på halva filmen och somnar efter 10 minuter. Vaknade igen och kollade klart på filmen.
 Imorgon blir det skola, hoppas att det händer något bra imorgon. För just nu händer inget bra. Fick reda i torsdags att min skola ska flytta, eller bättre sakt lägga ner och vi flyttas till ett annat gymnasium som har samma ägare. Det suger, alla på skolan är jätte deppiga inklusive mig. O nu kommer också förkylningen. Men det positiva är att det är bara 11 dagar 6 timmar och 40 minuter kvar till julafton.
Längta, Längta, Längt =)

Inga kommentarer: